duminică, 16 ianuarie 2011

O iesire de primavara

Azi am iesit  putin la aer eara o vreme atat de frumoasa insorita si calda si neam gandit sa iesim putin la aer dupacea am facut un foc dar din pacate nu so aprins asa de bine ca eara inca ud ca nu so unscat pe jos am facut focu si dupaia neam dus sa ne blimbam am trecut pe la o stanca si am vazut o caprioara da deabea am vazuto ca sa speriat de noi si am fugit eara atat de frumoasa asi cauta de mancare dupaceia am  coborat spre casa si nem gandit sa iesimi si maine daca este vreme frumoasa

    


aicia am vrut sa facem un foc  micut , dar  deabea sa aprins ,eara foarte ud pe jos.
  aici an poza sunt niste urme de caprioara am trect pe la o stanca si  acolo  avea ea culcusu. am vazuto numa  putin deoarece sa speriat de noi si a fugit.

3 comentarii:

  1. Pe viitor, cand vrei sa mai faci foc in conditii umede ar fi bine sa asezi un strat de lemne pe pamant si apoi cele pentru foc deasupra, poti sa asezi chiar mai multe straturi care incet incet vor pierde umezeala si se vor aprinde!
    Focul si caldura sunt esentiale in conditii meteo extreme, incearca sa-ti creezi un sistem pe care sa-l stapanesti bine pt ca e posibil sa ai nevoie la un moment dat sa poti sa te incalzesti repede. Pentru alpinism, de care vad ca esti pasionat, ideal ar fi sa-ti iei o sobita portabila cu butelie de gaz sau cu alcool.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumes pentru informatile date

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru initiativa. De apreciat activitatile pe care le desfasori si ceea ce postezi pe blog.

    RăspundețiȘtergere